terug naar overzicht

Wij zoeken: Showroomverkoper auto

09 August 2022

Functieomschrijving

 

Om ons verkoopteam te versterken, zoeken wij een verkoopsadviseur, waarbij u in team werkt en verkoopgesprekken voert met particuliere en professionele klanten. Daarbij onderhoudt u uw klantenrelaties en voert het volledige verkoopproces van A tot Z, inclusief prospectie, de aflevering van de wagen, opvolging, afhandelen van financiering - en leasingdossiers, behandelen van emails, leads, chats en telefoons en staat u in voor een perfect geordende showroom. Naast de veelvuldige klantencontacten in de showroom worden u leads doorgegeven die u zeer kort dient op te volgen en dient te beheren via een CRM-systeem. U bent zeer bedreven met moderne multi-media en social media.

 

Profiel

 

Wij verwachten van u een verzorgd voorkomen, een positieve, beleefde en hulpvaardige houding, eerlijkheid, vriendelijkheid, stiptheid en klantgerichtheid ten alle tijde, u voert uw werk correct uit zonder uitzondering en werkt samen met uw collega's in een hecht teamverband; het belang van het team gaat voor op individuele belangen. Als vertegenwoordiger van onze firma verwachten wij steeds een gepaste houding, zowel binnen als buiten het bedrijf. Een attest van goed gedrag en zeden zal van u gevraagd worden. Klantvriendelijkheid en behulpzaamheid zijn zeer belangrijke eigenschappen, alsook een pro-actieve houding die leidt tot initiatief. Ervaring binnen de sector is vereist. Opleidingen en meertaligheid zijn zeker een pluspunt. U bent in staat om te werken volgens vastgelegde procedures om zo elke klant dezelfde perfecte service en behandeling te kunnen bieden. U werkt ook op zaterdag.

 

 

Jobgerelateerde competenties

  • Commerciële acties uitvoeren tijdens evenementen
  • De kenmerken van één of meerdere modellen voorstellen
    De klant adviseren bij de keuze van de uitrusting en die samen uitproberen
  • Het commerciële aanbod en de financiering aan de klant voorstellen
    Samen met de klant de verkoopvoorwaarden bepalen
  • De vraag en de behoeften van de klant identificeren (gebruik van het voertuig, budget, ...)
  • Een bestelling opvolgen
    Bij problemen oplossingen aan de klant voorstellen
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Informatie met het team uitwisselen

Persoonsgebonden competenties

  • Plannen en organiseren
  • Creativiteit
  • Communiceren
  • Verantwoordelijkheid
  • Resultaatgerichtheid
  • Digitaal denken
  • Zelfstandigheid
  • Samenwerken
  • Flexibiliteit
  • Klantgerichtheid

Aanbod

U werkt onder een vast contract en krijgt een interessante wedde, inclusief gsm, laptop, bedrijfswagen, etc. Wij zijn een familiebedrijf met een dynamisch management en steeds open voor opportuniteiten. U werkt samen met een van de meest vooruitstrevende multi-merkdealers in België met 26 vestigingen in België en meer dan 1000 wagens in stock, waarbij u wagens verkoopt vanuit het hoofdkantoor te Brugge waar meer dan 200 wagens gestockeerd staan. Bovendien heeft u ook toegang tot alle wagens, +1000, die in ons netwerk gestockeerd staan. Wij bouwen met onze medewerkers een persoonlijk contact op en werken zelf dagelijks met hen samen.

Plaats tewerkstelling

MYCAR
Koning Albertlaan 84 8200 SINT-MICHIELS
 

Waar en hoe solliciteren?

Via e-mail: dimitri@mycar.be